Agencija izpolnjuje poslanstvo izgradnje zavesti o pomembnosti učinkovite konkurence: ravnanje podjetja Coca-Cola Slovenija kot primer dobre prakse

Podjetje COCA-COLA HELLENIC BOTTLING COMPANY SLOVENIJA, podjetje za prodajo in distribucijo brezalkoholnih pijač, d.o.o. (CCHBC), je v okviru dialoga z Agencijo v letu 2019 in 2020, brez kakršnihkoli ugotovitev oziroma priznanja o morebitnem neskladju njegove poslovne prakse s pravili konkurence in pred kakršnimkoli formalnim dejanjem Agencije v skladu z določbami ZPOmK-1, sprejelo ukrepe, s katerimi je še dodatno izboljšalo svojo poslovno prakso v sektorju HoReCa in utrdilo svojo zavezo k uporabi dobrih praks za krepitev konkurence na trgu. Podjetje CCHBC je kot posledico konstruktivnega dialoga z Agencijo tako dopolnilo svojo poslovno prakso poslovanja s kupci iz sektorja HoReCa na sledeči način: 
- z uveljavitvijo formalne pogodbene ločitve prodaje svojih gaziranih brezalkoholnih pijač od preostalih pijač, 
- z zagotovilom, da se bo tudi v bodoče izvajala praksa možnosti dogovora o ekskluzivnosti za določeno obdobje po izbiri kupca zgolj za tiste pijače, v katerih podjetje CCHBC ni prevladujoče, 
- formalna izključitev obveznosti kupcev iz pogodb glede vključevanja novih produktov podjetja CCHBC v prodajo, 
- bolj jasna opredelitev načina plačila marketinških investicij.

Podjetje CCHBC ima poleg tega že vzpostavljen program skladnosti za sektor HoReCa in redno usposablja svoje zaposlene. 

Agencija izpostavlja ravnanje podjetja CCHBC kot primer dobre prakse in zgled ostalim subjektom na trgu, za proaktivno ravnanje in konstruktivno sodelovanje z Agencijo pri zagotavljanju konkurenčnih pogojev na trgu zunaj formalnih postopkov ugotavljanja kršitev pravil konkurence. Agencija na ta način učinkovito izpolnjuje tudi svoje poslanstvo izgradnje zavesti o pomembnosti učinkovite konkurence na trgih.
 

Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava